Monday, February 25, 2013

volga


პირველი ვოლგა მოდელი თავდაპირველად განვითარებული როგორც ჩანაცვლება ძალიან წარმატებული გაზ M20 Pobeda Mid ზომის მანქანა, რომელიც დამზადებულია 1946 წლიდან. მიუხედავად მისი ძალიან პროგრესული fastback დიზაინის Ponton ორგანოს სტილის, სწრაფი ევოლუცია ომისშემდგომი ავტონაწილები დიზაინი და POWERTRAIN ნიშნავდა, რომ უკვე 1951 წელს ხანმოკლე გაცემულია მისი საბოლოო ჩანაცვლება. 1952 წელს ამ matured ორ პროექტები: Zvezda ("ვარსკვლავი"), ევოლუცია Pobeda ს fastback Contour ერთად პანორამული ფანჯრები და დიდი tailfins და ვოლგა თავისი ჩვეულებრივი სტილის, რომელიც უფრო რეალურად შეეფერება წარმოების რეალობას 1950.
By გაზაფხულზე 1954 Volga პროტოტიპები მიმდინარეობდა აქტიურად ტესტირება. ახალი მანქანის გააცნო სპექტრს დამატებები და უპირატესობები Pobeda. გარდა იმისა დიდია, მას ერთჯერადი პანორამული წინ და უკანა windscreens, უფრო დიდი ოთხცილინდრიანი ოვერჰედის სარქველიანი ძრავის, ცენტრალური lubrication სისტემის ძირითადი შასის ელემენტების, hypoid უკანა ხიდი და ავტომატური hydromechanical კოლოფი. მანქანის გარე დიზაინი გააკეთა ლევ Yeremeev და თუმცა გავლენით ჩრდილოეთ ამერიკის ავტომანქანები ამავე პერიოდში, 1954 Ford Mainline კერძოდ, პროექტი, ძირითადად, დამოუკიდებელი, ერთად გამონაკლისი ავტომატური ტრანსმისია, რომელიც გამომდინარეობს 3-სიჩქარე ფორდი -O-Matic. შემდეგ საფუძვლიანი ტესტირება მანქანა, რომელიც გრძელდებოდა შემდგომი ორი წლის განმავლობაში, GO-ადრე საბოლოოდ მიერ გაცემული სახელმწიფო, და პირველი წინასწარი წარმოების სურათების დაუტოვებიათ GAZ 10 ოქტომბერს 1956 წელს.

No comments:

Post a Comment